16 lutego 2014

My favorite blogs

Witam słoneczka :)) 
Wczoraj zdecydowałam zmienić całkowicie wygląd bloga, ponieważ tamten był zbyt "słitaśny" i za bardzo różowy. Ten MI się podoba o wiele lepiej. Jest bardziej"estetyczniejszy". Ale pewnie znowu za jakiś miesiąc go zmienię, bo mi się znudzi :D. 
Teraz chciałam napisać o moich ulubionych blogach, które mi się bardzo podobają i lubię je czytać.

Julia to dziewczyna kochająca fotografować i gotować. Interesuję się poniekąd modą i dekorowaniem wnętrz. Najbardziej podobają mi się jej zdjęcia, są przepiękne ! Ma talent :)

Agata to 15 letnia dziewczyna o ksywce Szczurek. Interesuje się fotografią oraz projektowaniem wnętrz. Częścią jej życia jest również harcerstwo. Również świetnie fotografuje i nagrywa filmiki. I zazdroszczę jej tej internetowej przyjaźni :D


Sara to 14-latka interesująca się fotografią, modelingiem, zwierzętami, modą i muzyką. Jest Belieberką, Kwiatanatorką, i Potterhead. Mieszka tam gdzie ja :D Robi to co lubi i nie przejmuje się opinią ludzi. I podziwiam ją za to :)

Wiktoria to 15-letnia dziewczyna mieszkająca w okolicach Bydgoszczy. Często czytam jej bloga. Wiktoria robi świetne DIY i filmiki na You Tube.

Binka to 15-letnia dziewczyną o imieniu Sabina. Jej pasją jest fotografia. Uwielbia fotografować każdą rzecz i zdarzenie. Zdrowy tryb życia jest dla niej bardzo ważny.  Poznasz ją lepiej czytając jej bloga! Binka ma talent do blogowania, ponieważ czytałam jej pierwsze posty na blogu, i kolejny był co raz lepszy.

July-Trzynastoletnia dziewczyna o imieniu-Julita. Mieszkająca w Polsce, interesująca się czytaniem i pisaniem książek, słuchaniem muzyki, rysowaniem i blogowaniem. Blog Julity zaczęłam czytać dopiero od nie dawna i uważam że świetnie pisze posty tematyczne.
                                                                                    A jakie są wasze ulubione blogi ?

7 komentarzy:

  1. Kilka z nich czytam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie które czytam zapraszam do skomentowania mojego nowego posta <3 http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/nocowanie-i-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tych samych ulubionych blogów :)
    zapraszam do siebie :* obserwuję (myślę ,że mogę liczyć na ciebie :)
    szalonazduna23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kilku z nich czytam. Ja mam blog od 3 tygodni. Dopiero zaczynam. Masz bardzo ładny blog :) Cudownie się ciebie czyta :) Zapraszam do mnie http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy08:36

    Ciekawy post. Chyba niektóre blogi zacznę czytać. Ja piszę od kilku dni. Bardzo krótko ale dopiero się rozkręcam ;D
    nency15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

/>