1 grudnia 2013

Moja świątecza lista prezentów

  Kto by się spodziewał że już grudzień ! :D W związku z tym, przygotowałam sobie już świąteczną liste prezentów, czyli co bym chciała dostać na gwiazdkę.
Są to prawie same rzeczy związane z ubiorem, bo nie wiem co innego było w stanie mnie uszczęśliwić (w kategorii rzeczy).
 

 Air force Bardzo bym je chciała, już nawet myślałam żeby  sprzedać swoje maxy i kupić forcy. A wam co się    bardziej podoba ? Air maxy czy air force ? :>        


Janoski  Janoski są piękne, i nie tylko na chłopaka. 
Ale nigdzie ich nie widzę żeby kupić, a zwłaszcza w kwiatki :(







        No i tutaj mam problem, bo mama powiedziała że mogę sobie wybrać jedną, i mi kupi. Ale wybór jest ciężki, i nie mam zielonego pojęcia którą wybrać. 1 koszula i ostatnia z Vans'a są ze strony Sheinside o której będzie wpis niedługo :)


 
I inne drobiazgi, takie jak czapka i naszyjnik-łańcuch :)


 To była tylko CZĘŚĆ rzeczy dotycząca ubioru które bym chciała dostać :D są też inne rzeczy  takie jak:
-lustrzanka (bo aparat pies mi zjadł, serio)
-nowe meble do pokoju, kolory ścian, ozdoby itp.
-toaletka
-Iphone
-BMX
-nowy laptop
I wiele, wiele innych.

2 komentarze:

  1. Strasznie podobają mi się air force i air max, są genialne! ♥ Janoski też są świetne. I ta koszula z Simpsonem jest cudowna ☺
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za air max i air force. Ale to już zależy od gustu ^^ Bo ja wolę glany, ewentualnie jeszcze trampki pokoroju Converse c:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

/>