21 stycznia 2014

Bóg nie mógł być wszędzie...więc stworzył babcię

Hei kochani ;)
Dzisiaj chciałam trochę napisać o babci, której jest dziś święto. Na prawdę zawdzięczam swoim dwóm babciom, za to że są. Współczuje tym, co nie mogą im dzisiaj szepnąć nawet tego że je kochają. Przykro mi :(. Babcia, czyli mama naszej mamy albo taty, wychowała naszych rodziców, a nawet nas. Przeżyła więcej niż możemy sobie to wyobrazić. Moja jedna babcia wychowała aż 4 dzieci, a druga 3. To babcia zawsze nas wysłucha, doradzi, pomoże, i zrobi dla nas wszystko. Nigdy nami nie gardzi, chociaż wie, że popełniliśmy źle. Ona zajmowała się nami gdy rodzice nie dawali już sobie z nami rady. Zawsze ma dla nas czas, i choć ciężko z pieniędzmi, zawsze znajdzie coś dla swoich wnuków. Moje babcie żyją już ponad 60 lat, i mają żyć jeszcze 3 razy więcej !!!. Nie wyobrażam sobie tego, gdy odejdą. Nigdy się z tym chyba nie pogodzę. Strasznie je kocham, choć czasami są bardzo denerwujące. Szczególnie chodzi mi tu o jedzenie, hahah. Nie zdarzyło mi się ani razu przekonać babci że nie jestem głodna :D
Tak samo z dziadkiem, on też zawsze z nami jest.
Zatem, pamiętajcie o swoich babciach i dziadkach, wystarczy tylko zadzwonić ! :)



Tak bardzo kocham swoich dziadków, że widząc jak z dnia na dzień słabną, pragnę oddać im chociaż część mojego życia by przeżyli je wspólnie ze mną

8 komentarzy:

  1. Ja też bardzo kocham moich dziadków ;D 3 zapraszam na mojego bloga ;3 + obserwuję liczę na rewanż jeśli ci się spodoba http://foreveeryououng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie życiowe. Post - świetny ! :)

    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. taki wzruszający post... :o

    sarahandsugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty i zgadzam się z tobą ;)
    Ja np. strasznie lubię spędzać czas z babcią i dziadkiem od strony mamy. Zawsze z dziadkiem spędzałam czas w dzieciństwie , opiekował się mną i nadal lubię, tak samo z babcią ;)
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny post :) Kocham swoich dziadków i nawet nie chcę myśleć o tym, że kiedyś może ich zabraknąć :/
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba mieć szacunek do babci i dziadka :)

    Może wzajemna obserwacja?
    jak coś pisz u mnie :)
    kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nigdy nie miałam kompletu dziadków. Nie miałam możliwości poznania jednego z dziadków a z cała resztą nie miałam zbyt dobrego kontaktu. Jedną z babć zaczęłam choć trochę poznawać przed jej śmiercią.

    OdpowiedzUsuń

/>