5 grudnia 2013

Sheinside

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale zmieniłam nazwę bloga. Dlatego, że paru znajomym udało się zdobyć adres mojego bloga. Zdarzyło się to w szkole, ale na szczęście zdążyłam szybciutko wrócić do domu i zmienić ten adres :D
 Na szczęście znalazłam wolny czas, i jak obiecałam, postanowiłam napisać notkę o Sheinside . Od pewnego czasu, dosyć często zaglądam na ich stronkę i przeglądam te wszystkie piękne ciuszki . Na prawdę, ubrania są przepiękne ! Dlatego wybrałam parę z nich i wstawiłam tutaj. Oczywiście mają swoją cenę...
Słyszałam o współpracy z tą firmą, ale to jeszcze nie dla mnie :). Wystarczy napisać do nich maila z prośbą o współpracę. Wymagania są takie, że musisz mieć ponad 100 obserwatorów i 100 kliknięć w baner który kiedyś się pojawi u mnie :) Oni przysyłają ci ubrania (1-4szt.) a ty robisz sobie w nich zdjęcia, czyli reklamujesz ich :)

 Kategoria: Bluzy

KLIK
KLIK
KLIK


 Kategoria: Bluzy z nadrukiem

KLIK
KLIK
KLIK


Kategoria: Swetry

 
KLIK
KLIK
KLIK
       















Kategoria: Koszule

KLIK
KLIK
 
KLIK



Kategoria: Kurtki i inne

KLIK
KLIK
KLIK

To tyle (na dzisiaj) bo gdybym mogła to bym wstawiła wszystko :D A wam jak się podoba ?


5 komentarzy:

  1. No to życzę szybkiego przybycia obserwatorów ;)! Ja miałam gorzej z adresem bloga - ktoś opublikował go na facebooku. Też musiałam zmieniać :c

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony sweterek <3 Jejku cudo :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu nie chcesz by w szkole wiedzieli, ze prowadzisz bloga ? Kiedys jeszcze bedziesz z tego blogowania dumna jak bedzie przybywac obserwatorow itp .
    Zakochalam sie w tym sklepie juz dawno, maja przepiekne rzeczy. Moze nie dlugo i ja sie zglosze do wspolpracy kto wie :))
    Pozdrawiam
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ten sklep dostępny jest tylko w internecie/ za granicą czy jak ? XD mogłaś coś o nim więcej napisać :P
    Mi się podoba ta pierwsza bluza , zarombista ^^

    Obserwuję. I zapraszam na mojego bloga ;

    http://mojeszarezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy02:05

    pytałaś mnie od ilu obserwatorów można zacząć współpracę z sheinside. Musisz mieć 1000 obserwatorów ale jeśli masz mniej (ja mam 200) i szybko przybywa Ci nowych czytelników to się zgodzą. Na wysyłasz im meila, jak się zgodzą na współpracę to musisz wstawić na bloga kolaż ze zdjęciami i wysłać im link, jak się spodoba to w 10 dni musisz uzbierać 100 kliknięć w baner lub linki na twoim blogu :) ja jestem na etapie linków więc pomożesz mi i poklikasz w linki sheinside na moim blogu? http://lauughouutlouud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

/>