30 grudnia 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, przez Sandrę (abouteverything-sandrasworld.blogspot.com) Bardzo dziękuje, w ogóle się nie spodziewałam że kiedyś będę nominowana :)

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania   za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 Moje odpowiedzi: 
1.Co sprawiło, że założyłyście bloga?
 -Bloga założyłam w wakacje. Bardzo mi się wtedy nudziło, więc wpadłam na pomysł żeby  założyć bloga, i znaleźć sobie w końcu jakieś zajęcie
2.Kim chcecie zostać w przyszłości?
-Nie mam pojęcia, ale rozmyślałam nad psychologiem, weterynarzem, dentystą lub badaczem zjawisk paranormalnych. Ojj, będzie trudno :D
3.Ulubiona blogerka.
-Moją ulubioną blogerką jest Lucy oraz Mery&Blue
4.Ulubiona piosenka.
-Rudimental-"Waiting all night"
5.Na jakich portalach internetowych najczęściej 'siedzicie'?
-Tumblr, Facebook i Blogger
6.Co sprawia, że się uśmiechacie?
-Uśmiech/radość drugiej osoby 
7.Jakie macie plany na ferie?
-Jak zwykle na spontanie, ale pewnie pojadę do kuzynki i babci
8.Jakie macie postanowienia na nadchodzący 2014 rok?
-Może zrobię o tym post :D
9.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka.
-Nie mam ulubionego
10.Twój ulubiony sport.
-Siatkówka, hokej
11.Twój ulubiony sklep.
-Sheinside
Więc nominuje:
1. shinymagiiic-blog.blogspot.com
2. klauuuudia.blogspot.com
3. mycurledworld.blogspot.com
4. isolated-from-the-world.blogspot.com
5. life-by-karolina.blogspot.com
6. xlittle-piece-of-my-lifex.blogspot.com
7. aengi.blogspot.com
8. byjuliettfashion.blogspot.com
9. kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com
10. moon-in-people.blogspot.com

Wasze pytania:
1. Co cię nakłoniło do założenia bloga ?
2. Ulubiony serial lub film ?
3. Jak podsumowujesz rok 2013 ?
4. Twój sposób na nudę to ?
5. Jak spędzasz sylwestra ?
6. Od kiedy prowadzisz bloga ?
7. Co cię motywuje do pisania bloga ?
8. Jakie jest twoje motto ?
9. Jesteś szczęśliwa/y ?
10. Masz jakieś zwierzątko domowe ?
11. Lubisz czytać książki ?

8 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji ;) Fajne odpowiedzi :>>
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, świetny masz desing!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać, udanego sylwestra! :)
    http://klaudia-gruzek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blod, zaobserwowałam, liczę na to samo : http://www.na-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także moją ulubioną bloggerką jest Lucy! :*

    Zapraszam! maddie-maddiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji !
    Świetne pytania zadałaś :)
    Też myślałam, aby w przyszłości być weterynarzem, ale jestem na to za miękka. Nie potrafiłabym uśpić zwierzaka :(

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Badacz zjawisk paranormalnych brzmi fajnie :3 Ja jeszcze nie wiem kim zostanę, hah a najwyższa pora się dowiedzieć.
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog...
    Wybacz, ale zaobserwuję :) Hahahhahahha xd
    Jesteś prześliczna tak w ogóle!
    Czekam na posty xd

    Zapraszam do mnie :)
    http://you-live-as-we-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

/>